Screenshot

DooM Open 2010

Účastníci prosincové DooM Open 2010, chybí Bubuss se synem...

[ 15.05.09 ] [ 08:58:48 ] [ Vain ] [ Komentáře: 12 ]

Vyšel Doom Builder 2

Včera vyšla nová verze dlouho očekávaného Doom Builderu druhé řady. CodeImp na něm pracoval velmi dlouho a změn je více než dost. Nový Doom Builder je napsán pomocí nejnovějších technologí, pro některé možná bohužel, pouze pro Windows.

Sám CodeImp doporučuje před instalací a úžíváním nového DoomBuilderu aktualizovat Vaše Windows na "nejvyšší možnou úroveň". Stejně tak je nově podporován systém Windows Vista a Windows 7, z kola ven naopak vypadly starší Windows 98 a Windows 2000.

Zvedla se i hardwarová náročnost a když jste si se starší verzí vystačili s procesorem taktu 500MHz, u nového Builderu se doporučuje 2.4GHz nebo nejlépe dvoujádrový procesor

Mezi nejzajímavější novinky patří:

  • možnost prohlížet editovanou mapu s texturami i v 2D módu
  • plná podpora nového formátu map UDMF
  • podpora pluginů, která umožní přidávat vlastní funkce
  • optimalizace pro více jádrové procesory
  • a mnoho dalšího...
Více se dozvíte na oficiálních stránkách, odkud můžete nový Doom Builder i stáhnout nebo na Doomworldu.
Komentáře k novince:

#1   15.05.09 16:12:12  Method
Tohle je moc čuprové ;)
#2   16.05.09 10:31:30  vain
No já nevím, mě to příjde na přihlouplý editor x let staré hry nechutně náročné, prý nejlépe dvoujádrový procesor. Fakt bych v tom nechtěl dělat =)
#3   17.05.09 13:20:51  Twister
Hm takze teoreticky pokud si budu chtit udelat v tomhle mapu tak si musim poridit novej procesor, nacez samotnou mapu rozchodi 486, vtipne.
#4   17.05.09 14:45:06  vain
Je to ironie no, CodeImpa si jako programátora vážím, ale evidentně buď nebyl dobrý nápad to postavit na striktně MS technologii, nebo patří mezi programátory, kteří rádi plýtvají systémovými prostředky, jelikož si nedokážu představit, co je tak náročné na takovém editoru... tak náročný nebyl ani ten pro Doom3 a to byl určitě na mnohem vyšší úrovni.
#5   17.05.09 15:47:48  Damned
No já mám nějaký 1,5Ghz a třeba mapy z Ultimate Torment and Torture, nebo Cold as Hell se mi trhaly, takže ta 486 už ani na toho Dooma v dnešní době kolikrát nestačí... ;)
Jinak zatím zůstávám na DB1, schválně jestli DB2 nějak doladí, než na něj plně přejdu.
#6   17.05.09 18:50:28  Twister
Damned: to bylo mysleny spis obrazne, chtel sem zduraznit ze mi pride jako hovadina aby byl editor narocnejsi nez vysledny produkt.
#7   17.05.09 22:14:13  Damned
Twister: Nojo, tak ale to pokud děláš nový editor na hru starou 13 let jde těžko ;) Ale je fakt, že to nějak s tou náročností přestřelili a snad s tím ještě něco provedou...
#8   21.05.09 13:13:45  Gdaemon
Codeimp?? Není to ten který naprogramoval aimbota do Zdaemona?!
#9   21.05.09 15:58:15  Draza
Jo je. Jenze ma taky obrovskou zasluhu na podobe Zdaemona tak jak ho zname. To ze tam pak meli nejaky personalni neshody, ktery vyustily v to, ze nasranej udelal jako pomstu toho aimbota je uz vec jina...
#10   23.05.09 17:08:48  vain
Co je mě známo, tak to nebyla pomsta, jen demonstrace toho, že to jde, že se to dostalo na veřejnost byl nemilý "vedlejší" efekt.
#11   25.07.09 13:14:15  Vyko
je to šlenost - já snad nerozjedu editor na hru starou pomalu jak já? přemýšlel jsem, že zkusím udělat mapku mého města Hodonína. Doporučil by mi někdo abych začínal právě s tímhle programem?
#12   22.10.09 13:14:36  rosta podaný
nevím jak udělat v doom builderu 2 ,aby hráč nemohl procházet stěnou.
Poraďte.Díky Rosťa...